Garantie en klachten

Garantie

Bij Orins geloven we in de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om jouw product in topconditie aan jou te leveren. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het soms voor komen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je dan verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Dit kun je bijvoorbeeld doen door ons een e-mail te sturen of contact op te nemen via ons contactformulier op de contact pagina. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Heb je een klacht over het product of onze service, dan horen wij dit graag. Op die manier kunnen we ons steeds blijven verbeteren. Je kunt je klacht mailen of deze via ons contactformulier op de contact pagina indienen.

Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden.

Copyright © Gastenboekwinkel.nl - Alle rechten voorbehouden.